FAQ
De klantenservice
Staat altijd voor je klaar
> Hoe kan ik de klantenservice bereiken met een vraag of opmerking?
Je kunt Willie.nl bereiken via het klantenserviceformulier.
> Wanneer kan ik antwoord op mijn bericht verwachten?
Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17:00. Wij streven er naar om op dezelfde dag nog een antwoord of reactie te geven op je bericht, maar in ieder geval binnen één werkdag.
> Kan ik Willie.nl ook bellen?
Ja, dat kan. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 op 070-360 02 48 en vanuit België zijn we te bereiken via 035-00 99 30 (lokaal tarief).
> Hoe plaats ik een bestelling?
De informatie over hoe je een bestelling kan plaatsen vind je op onze bestelproces pagina.
> Kan ik artikelen of mijn adres nog wijzigen nadat ik de bestelling heb afgerond?
Een bestelling kan nog worden gewijzigd indien deze nog niet is verzonden naar ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status.
Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via 070-360 02 48. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons klantenserviceformulier.
> Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Een bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet is is verzonden naar ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status.
Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via 070-360 02 48. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons klantenserviceformulier.
> Hoe verzilver ik mijn actiecode?
Je kunt je actiecode verzilveren in je winkelwagentje door op het roze linkje 'actiecode invoeren' te klikken. Vervolgens voer je de unieke actiecode in en klik je op activeren. De korting wordt nu automatisch toegepast. Je kunt maximaal 1 actiecode of korting gebruiken bij een bestelling.
> Hoe kan ik zien of mijn actiecode nog geldig is?
Via de volgende pagina kun je de geldigheid controleren.
> Hoeveel gratis producten mag ik bestellen?
De gratis weekaanbiedingen zijn kennismakingsproducten voor Willie klanten. Je mag maximaal één gratis item per product bestellen. Zo kunnen zoveel mogelijk consumenten van deze goodies genieten.
> Als ik een bestelling heb gedaan op Willie, wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?
Voor Nederland en België geldt dat wanneer je op werkdagen vóór 15:00 uur bestelt, je de volgende dag je bestelling in huis hebt. Mits anders wordt vermeld op de productpagina.
Kijk op onze levertijdenpagina voor een uitgebreid overzicht.
> Hoeveel bedragen de verzendkosten?
In Nederland en België verzenden wij onze pakketten met DHL Parcel. De standaard verzendkosten bedragen €4,95 voor bezorging aan huis of bij een DHL ServicePoint. Bestellingen vanaf €50,- verzenden wij altijd gratis.
> Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
Naast de standaardbezorging bieden wij ook avondbezorging of bezorging op een andere dag aan. Voor een uitgebreid overzicht bezoek je onze bezorgmogelijkheden pagina.
> Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Binnen Nederland kan jij je bestelling laten bezorgen bij een DHL Servicepunt. Tijdens het bestelproces kies je voor: 'Ophalen bij DHL ServicePunt'. Aan deze optie zit geen extra verzendkosten vast.
> Discrete verzending
Al onze pakketten worden discreet verzonden. Onze bedrijfsnaam of logo staat niet op het pakket.
> Hoe gaat retourneren in zijn werk?
Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor ruilen en retourneren. Hier staat alle informatie voor het retourneren.
> Hoelang duurt de afhandeling van mijn retour?
Na ontvangst van je retourzending, zal deze binnen een werkdag afgehandeld worden.
> Wat wordt er gedaan met de beoordeling die ik heb geschreven?
Wij vinden reviews heel belangrijk. Positief én negatief. Want wie de beste wil zijn, moet openstaan voor feedback. Eerlijke reviews over onze website, service en producten zijn essentieel om jou als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Review via Willie
Als klant van Willie ontvang je ongeveer anderhalve week nadat je bestelling is afgeleverd een reviewformulier per mail. Uiteraard kun je die anoniem invullen. Alle productbeoordelingen plaatsen we door op onze site. Zo kunnen deze meningen en ervaringen niet alleen ons, maar ook andere klanten helpen.
Indien nodig wordt alleen grof taalgebruik gemodereerd.
Onafhankelijke reviews
Ook kan iedereen die dat wil een beoordeling achterlaten op reviewplatformen als kiyoh. Zowel op eigen initiatief als op verwijzing van Willie. Deze reviews zijn onafhankelijk en worden gecontroleerd op echtheid, zodat je zeker weet dat de informatie die je hier vindt betrouwbaar is. Zie link voor meer informatie omtrent het reviewbeleid van Kiyoh.
> Ik heb de e-mail met de link naar het reviewformulier niet gehad
Het kan zijn dat het bericht tussen je ongewenste post terecht is gekomen. Voeg Willie.nl toe als veilige afzender, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Een tweede oorzaak kan zijn dat de nieuwsbriefinstellingen in jouw account niet juist staan. Daarnaast kan je contact met ons opnemen via ons klantenserviceformulier, wij sturen de link dan alsnog toe.
> Betalingsmogelijkheden
De verschillende mogelijkheden die wij bieden voor het betalen van je bestelling zijn op de betalingspagina te vinden.